Breek me niet

Door op een studentenfeestje betrapt te worden op alcohol en Olivia net geen 21 is, geeft dat de nodige gevolgen. Per direct wordt ze van de universiteit geschopt, weg studie beurs, weg toekomst, weg financiële middelen. Kan het nog erger? Ja, ze komt in een afrekening terecht, waar ze te veel heeft gezien, waar ze is opgemerkt en ze mee wordt genomen om ook te worden geëlimineerd? Of heeft Kane andere plannen met haar? Wie is deze knappe en dominante man?
Breek me niet is een échte darkromance met het nodige geweld, onderwereld gehalte en ook bdsm met verwijzing naar vrouwenhandel. Wees gewaarschuwd als lezer er zijn vele triggers in dit verhaal.
Toch wordt het met de nodige respect en zachtheid benaderd, je krijgt heel goed de bezorgdheid en liefde van Kane mee voor Olivia.
Olivia komt in een onbekende wereld van dominantie, haar gevoelens zowel positief als negatief worden zeer goed weergegeven en maken dit verhaal juist zo mooi.
Het is heftig met momenten, maar ik voelde altijd die hoop en liefde in verhaal en personages.
Willow Winters weet heel goed de juiste klemtonen en emoties in verhaal en haar personages te leggen. Hierdoor wordt je echt mee gezogen en doet het wat met je als lezer. Een erg vlotte schrijfstijl en wijze die zeer toepasselijk is voor het genre maakte het compleet.
En wat hoop ik dat @tintelingromance nog meer van haar gaat vertalen!

4 sterren

@missp_her_books_read