De strafbank

Rugby, vechten voor de bal, gevaarlijke mannen, knokken, overweldigend veel testosteron en een strafbank.
Rugby is een contact sport, een sport om voluit te gaan, afzien tot de laatste minuut!
Rugby is ook de sport en wereld van Dean en Macca, maar ze hebben nog meer met elkaar gemeen. Verliefdheid voor elkaar, maar blijft deze voor elkaar geheim of gaan ze kleur bekennen?
De strafbank is een zeer op tempo geschreven novelle over twee pracht van een spelers die gevoelens voor elkaar ontwikkelen.
Maar de wereld waarin ze leven en spelen is niet zo ruimdenkend. Dat werd mooi gebracht hoe deze twee een weg vinden naar elkaar. Het is heel romantisch en een beetje steamy maar de verhoudingen zijn juist perfect. Hierdoor voelde je hun liefde zo mooi en goed zoals elke liefde ontstaat!
N.R.Walker heeft kennis van sport en leefwereld waarin haar personages leven. De juiste klemtonen worden gemaakt, waardoor het vinnig en voldaan wegleest.
Hoe kort het verhaal ook was, het was voor mij compleet.
Nieuwsgierig naar meer!

4 sterren