Een avond

Emily heeft door de nieuwe liefde van haar moeder plots geen onderdak meer. Gelukkig kan ze tijdelijk terecht bij haar oudere broer Maxim. Maxim en Ryder zijn van kinds af de beste vrienden, ze doen nog heel veel samen, daar ze beide nog vrijgezel zijn. Probleem: “De” nieuwjaarsparty is dit jaar enkel voor koppels, creatief zijn ze zeker ook en zo gaan Emily en Ryder als stel naar de party.
Maar kerst brengt ze onverwacht ook al dichter, maar gaat dit niet allemaal te snel en ten koste van de vriendschap?
Deze novelle heeft toch meer New adult gehalte dan Steamy fragmenten. Dat vond ik juist erg verrassend en goed, verschillende issues zorgden voor een reëel en overtuigend verhaal.
Het was voor mij vooral het verhaal van balans en accepteren, dit op een positieve of negatieve manier. Het leven zoals het is en van jong volwassenen.
Krachtig en fijn geschreven is één nacht en laat duidelijk zien dat Sheila Devaro een verhaal intens kan schrijven en brengen.
Wat heeft het nieuwe jaar nog in petto voor de personages en de schrijfster?

4 sterren

@missp_her_books_read