gebroken maar compleet

Een toevallige ontmoeting onder de sterrenhemel zal het leven van Emma en Jack samenbrengen.
Ze blijken veel gemeenschappelijk te hebben, van liefde voor dieren tot een rugzak vol uit het verleden.
Is het mogelijk dat ze tot elkaar groeien ook al hebben ze issues van vroeger en nu waar ze elkaar aan gaan blootstellen?
Gebroken maar compleet is een romantisch verhaal, helaas voor mij geen steamy romance, maar eerder een goede feelgood. De vrijscènes zijn zo braaf en toch wat terughoudend.
Je komt in de wereld van dieren, ranch en twee individuen die elkaar treffen op een onverwacht moment. Je ziet ze mooi naar elkaar groeien en stap voor stap elkaar rugzakje leegmaken. Het laat vooral zien dat liefde, luisteren en begrip helend kunnen werken.
Toch is er ook een vorm van spanning en drama die je nieuwsgierig maken hoe dit gaat aflopen.
Suzanne Pruim is nog wat zoekende in schrijfwijze en verhaallijn benadering. Wat logisch is als beginnende auteur. Je kan nog iets te veel zien dat bepaalde punten verwerkt moesten worden in scenario en het daarom soms wat geforceerd overkwam. De durf om wat dieper te gaan in emoties en de issues wat verder uit te werken was er naar mijn gevoel ook net nog niet.
Ik denk met ervaring, proeflezers en redactie werk dat Suzanne Pruim nog mooie verhalen zal schrijven. Ze mag nu ook al trots zijn op dit debuut.

3 sterren

@missp_her_books_read