het derde wiel

Drie jonge vrouwen wonen samen, sommige de beste vriendinnen van elkaar, allen een andere carrière en interesses. Maar zal dit samenwonen rooskleurig blijven verlopen en gaan vriendschappen na een tijd geen andere invullingen krijgen?
Het derde wiel is geen klassieke feelgood, spanning en drama nemen soms de overhand wat er voor zorgde dat dit boek zeer snel uitgelezen was. Het verhaal gaat alle kanten op, aandachtigheid is een must. De vlotte, humoristische en doordachte schrijfstijl zorgen ervoor dat het verhaal leeft. Het is een verhaal, soms kloppen er wel dingen niet met de realiteit, maar ik vond dit niet storend. Het paste gewoon bij de personages. Teske en Minke wisselen af per hoofdstuk, hierdoor krijgt het nog meer body en invulling.
Het derde wiel is voor mij de betere feelgood, met de mix van romantiek, drama, vriendschap, trouw, spanning, werk en soms voorspelbaar wat zelf een rust gaf.
Krista van der Hulst, ik wil wel meer van dit genre feelgood!

4 sterren

@missp_her_books_read