Jij bent alles

missp_her_books_read 11 september 2024
Het leven van Merel is zo veranderd het laatste jaar. Wonen in Frankrijk , een relatie en samenwonen met de Franse Luc en een kersverse dochter “ Louise”.
Maar en is nog zoveel meer; renoveren, werken, schilderen, gasten en investeren in de relatie.
Wordt en is het allemaal niet te veel en spelen de hormonen hier ook nog een rol?
Zal het Frankrijk avontuur een sisser of een succes worden?
“Jij bent alles” is het vervolg op “Alles komt goed”. Het geeft een realistische kijk op het leven van Merel. Merel die erg zoekt naar alles in haar omgeving, persoonlijkheid en nieuwe functies en taken. De twijfels, aangesterkt door een kritische moeder, omgeving en je eigen onzekerheid en onrust.
Het vinden van een balans tussen vrouw, partner, moeder, ondernemer en kunstenaar.
Zaken waar iedereen mee heeft te kampen en die hier in het verhaal door Mirjam Aarts zeer treffend en realistisch worden neergezet.
Ze schrijft dit ook zeer overtuigend en met de juiste sfeer en achtergrond.
Een vlotte en doordachte feelgood die me erg kon bekoren. Het stukje liefde voor Frankrijk was voor mij ook zeer herkenbaar en bracht met naar mijn 2de thuis.

4 sterren

@missp_her_books_read