Matchmaking

Tara, een jonge vrouw die alles ietsje te perfect wil. Poetsdrang, prestatie drang op haar werk, maar ook voor zichzelf de lat iets te hoog willen leggen. Ook naar mannen en relaties past ze bovenstaande toe. Haar bestie Eline ziet het niet goed komen en gaat samen met collega Noud op zoek naar een perfecte Match!
Noud heeft direct een kandidaat in zijn vizier!
Alex zijn beste vriend, die het momenteel moeilijk heeft door het overlijden van zijn moeder of speelt er meer waardoor hij zich zo gedraagt en afzondert?
Zal hun eerste date een top of een flop zijn en is er matching mogelijk tussen deze twee uitersten?
Ryanne Veldkamp gaat hier een uitdaging aan om u tegen te zeggen! Twee verhalen die moeten matchen op elk klein detail! Maar het ook weer de body en diepgang te geven die we van haar gewoon zijn.
Die uitdaging heeft ze genomen, verwezenlijkt en waargemaakt!
Dit verhaal is er weer eentje dat uniek is en zo blijft hangen. Beide personages hebben hun issues, de ene eerder psychologisch, de andere lichamelijk. Maar voor elk zo een zwarte vlek, dat hun leven bepaald en ze er zelfs teveel gaan naar leven. Het is realistisch en zet deze problematieken ook in de kijker. Het leven is geen rozengeur en maneschijn, het is hard, confronterend en soms beangstigend.
Meer wil ik niet van dit toppertje prijsgeven. Als je een New adult lezer bent, is dit het ideale verhaal voor jou. Duik er open en blanco in, het zal je vanaf hoofdstuk één weer verslavend meenemen tot de laatste letter.
En op het einde zeg je “ wat schrijft die Ryanne Veldkamp toch goed!”
Waar blijft ze het toch halen? En ik wil meer!

5 sterren

@missp_her_books_read