Scarlet

Vluchten, onderduiken, vergeten dat is wat Amara doet. Ze wil nooit meer terug, ze wil onzichtbaar zijn, haar eigen leven in handen hebben.
Maar er staat een prijs op haar hoofd! Haar verloofde wil wraak en schakelt een expert in. Killian gaat voor zijn opdracht, echter ze is moeilijk te vinden, Hij wordt getriggerd door deze vrouw om haar lef, rekbaarheid en overlevingsdrive. Kan hij deze missie laten slagen of trapt hij in haar val?
Dit is darkromance met vooral de nadruk op het psychologische. Geweld, afrekeningen en dominantie komen er ook zeker in voor, wat het genre typeert. Het is de mix die het verhaal spannend en onvoorspelbaar maakt. Let op, dit verhaal is niet voor gevoelige lezers, er zijn veel triggers verwerkt die niet voor iedereen aanvaardbaar of te behappen zijn.
Maar hoe geweldig heeft A.C.Kramer dit verhaal opgebouwd, uitgewerkt, alsook een originele verhaallijn gecreëerd.
De twee personages wisselen af, je krijgt hierdoor zo een goede connectie en inlevingsvermogen. Ze bepalen het verhaal en ik kon geen voorkeur krijgen. Ik zag ze ook als een team! Want dat moeten ze doen, om te overwinnen en al wat rot en ranzig is samen te elimineren.
A.C.Kramer heeft echt een dikke fan bij!

5 sterren

@missp_her_books_read