slechts één fout

missp_her_books_read 28 augustus 2024
Een blind date, een date die niet komt opdagen, een knappe man alleen aan een tafel, een blik die doet smelten, een aantrekkingskracht die niet te ontkennen is, een drankje dat wat uitloopt, normen en waarden van je ouders die worden bovengehaald en een kus die vuurwerk geeft en wat geeft dit alles? Slechts één fout!!
Wat kan Natasha Madison toch altijd die mannen zo mooi brengen dat ze direct ook in je hart zitten en ze niets meer mis kunnen doen! Ook al zijn het macho’s, sporters en ego’s ! Maar als ze de juiste vrouw tegen komen ga dan maar aan de kant, want alles doen ze voor de vrouw van hun leven! De vrouwen die wil je dan weer zo graag vertellen dat ze er moeten voor gaan, dat ze met hun gat in de boter zijn gevallen en dit moeten koesteren. Dan spreken we nog niet over de familie, zeg maar gerust “clan” want die moet je er gewoon bijnemen! Dit alles maakt de verhalen van slechts één zo mooi! De passie, humor, liefde, sport, erotiek en de gezinswaarden worden weer zo mooi in het verhaal verwerkt.
Michael en Jillian wisselen elkaar af met hun belevingen en verhaal, hierdoor leest het uitnodigend en wil je steeds verder daar je het vervolg wil weten. Er zit altijd wel een rode draad in de slechts één reeks, herkenning, maar toch geen herhaling qua verhaallijn. Wel een vervolg of bevestiging van andere personages uit vorige verhalen wat ik wel mooi en fijn vind, maar ik kan me ook voorstellen dat sommige lezers dit als overbodig ervaren
Een happy end, dat weet je, dat wil je en dat geeft Natasha Madison je ook altijd.
En dan zucht je, van voldoening, maar ook van het is uit en ik wil meer!

4 sterren

@missp_her_books_read