slechts één liefde

missp_her_books_read 28 augustus 2024
Franny, ja oh Franny wat een figuur, wat een humor en wat een power!! Van wie zou ze het hebben? Toevallig de dochter van Matthew en dan weet je gewoon hoe laat het is!
Maar zo een eerlijke, trouwe en doortastende vrouw kom je niet vaak tegen en daar kan Wilson over meepraten!
Die ene nacht, op een trouwfeest hebben ze elkaar ontmoet! Een ontmoeting op alle vlakken, maar het was eenmalig, dat dachten ze en dat was hun oorspronkelijke plan.
Zal dat zo blijven en kan de badboy icehockeyer Wilson zijn imago hoog houden tegenover haar?
Heerlijk heerlijk heerlijk vrijdag avond leesvoer, om van te genieten, te lachen en te smachten. Want daar is Natasha Madison toch een kanjer in, in het schrijven van steamy sportromance verhalen! De familie die je familie mee wordt hoe meer je leest van deze reeks. De familie met haar op hun tanden, vechten voor wat van hun is, maar uiteindelijk een peperkoeken hart hebben!
Ik kijk na het lezen van dit verhaal toch ook even anders naar rozen en de aantallen! Hoe komt de schrijfster er toch steeds op om zo van die leuke dingetjes te verwerken in haar verhalen!! Het zijn de extraatjes die het zoveel meer maken dan lezen alleen.
Geniet en dompel je onder in dit vlot geschreven verhaal en verlang naar meer!

4 sterren

@missp_her_books_read