Vic & Jaron

missp_her_books_read 31 augustus 2024
Een reünie met gans het gezin, daar geniet Vic echt van. Zeker daar ze zakelijk voor een grote uitdaging staat en hier even tot rust kan komen. Een avondje uit zoals vroeger brengt een andere reünie tot stand.
Wat Jaron toen bij haar teweeg heeft gebracht is blijkbaar nog niet uitgedoofd! Er is nog steeds die connectie tussen die twee of zal het weer enkel zijn voor tijdens de vakantie en de Griekse sfeer?
Kiezen is soms verliezen of zijn dromen bedrog?
Dit verhaal laat vooral twee ondernemende personages zien, die uitblinken in hun talenten en voorkeuren. Die houden van familie, tradities en hard werken. Maar soms misschien net te weinig de lat voor zichzelf hoog leggen op persoonlijk & emotioneel gebied.
Maar als het hart en verstand gaan meespelen en/of gaan tegenwerken, komt het soms met elkaar stevig in conflict.
Mooi is hoe beide personages dit voor zichzelf uitmaken, hoe trouw en gedrevenheid het een bepaalde richting kunnen geven bewust of onbewust.
Een Steamy romance met spanningsvelden op verschillende vlakken.
Sanne van Ooijen heeft het oorspronkelijke kortverhaal geüpgraded, op een manier dat je in de eerste versie niet zo zag en het juist leuk maakte om opnieuw te lezen en te ontdekken.
Misschien toch nog net wat te kort, vooral naar het einde toe lag het tempo net iets te hoog, of was het gewoon “ ik wil meer”?

4 sterren

@missp_her_books_read