wat ik je niet vertellen kon

Je hebt zo van die verhalen, waar je in het begin niet goed weet van: gaat het hem worden of niet. Wel “Wat ik je niet kon vertellen “ is er zo eentje. Het begint braaf, rustig en voorspelbaar. Het is leuk maar niet wauw en je denkt op een bepaald moment ga ik door of niet. En dan plots, verandert er iets, iets dat je enorm triggert en je denkt tju wat goed en geweldig!
Dat moment ga je krijgen en besef je hoe knap de auteur dit heeft gedaan. De puzzelstukjes vallen in elkaar en het raakt je ook erg emotioneel.
Het is toch ook erg realistisch, een echte young adult met een boodschap.
Meer wil en kan ik niet vertellen, beleef het zelf, lees de intro en laat dat je enigste informatie gegeven zijn rond het verhaal.
Sloan Harlow weet zeer goed hoe je een verhaal kan opbouwen om lezer, personages en verhaallijn perfect neer te zetten en mee te krijgen. Het leest vlot en het is met hedendaagse toetsen benadert.
Een einde met de mogelijkheid tot een vervolg of zo dat de lezer het zelf verder kan invullen, maar het klopt en het laat je voldaan achter.
Ik wil zeker meer lezen van deze auteur in de toekomst.

4 sterren

@missp_her_books_read