Zuiderse zonneschijn

missp_her_books_read 14 september 2024
Ze waren van kinds af aan onafscheidelijk, maatjes door dik en dun. Tot ze een leeftijd krijgen waar ze beseffen dat het hart plots ook sneller kan slaan voor elkaar. Maar Reed komt ook in een fase van zijn leven waar hij erkenning wil, voor zijn eigen persoonlijkheid en niet steeds in de schaduw moet lopen van zijn familie. Hij gaat het leger in, waar hij geen concurrentie heeft. Hazel kan hem niet overtuigen om te blijven en hun laatste avond gaan ze verder met wat ze ooit gedaan hebben met elkaar.
Reed vertrekt, Hazel blijft achter en wordt geconfronteerd met een positieve zwangerschapstest. Haar leven zal hierdoor ook een andere wending krijgen en trekt ook weg uit het huis van haar grootvader, richting een andere stad.
Tot de wegen van Reed en Hazel elkaar terug kruisen, onverwacht met geheimen en complicaties
Dit verhaal was weer zo goed, pakkend en verslavend! In de eerste hoofdstukken greep het me al zo sterk aan! Het verdriet van Hazel werd bijna mijn verdriet. Wat een prachtige en krachtige jonge vrouw is ze, een moeder waar elk kind van droomt.
Nooit heeft ze opgegeven, altijd positief en haar blik vooruit. Reed is in begin wat moeilijker te lezen, maar gaande weg krijg je steeds meer informatie en inzichten en snap je zijn keuzes in het leven.
En dat wat de sterkte voor mij in dit verhaal. Keuzes maken in het leven, in het moment, rond je persoonlijke ontwikkeling en in je toekomst.
Natasja Madison kan als geen ander New adult schrijven, die toch luchtig wegleest maar je emoties enorm weet te triggeren.
Haar aandacht en inzichten die ze steekt in personages, omgeving en verhaallijn legt, zijn altijd doordacht en boenk erop!
Het 8ste boek in de reeks en weer zo een origineel en 5 sterren verhaal, ze blijft het doen, me verbluft achterlaten bij het lezen van de laatste bladzijden en woorden.

5 sterren

@missp_her_books_read