Weer een top thriller!

MonikaElise 29 augustus 2023
"De spanning is te snijden in dit nieuwste boek van Chris Carter. Heerlijk ook dat de hoofdstukken maar een paar pagina’s hebben. Je leest dus vlot door. En aan elk eind is er wel weer een gedachte van : o snel doorlezen.. dat belooft dus veel goeds. Je hebt wel een sterke maag nodig want het verhaal is meer het horrorgenre dan een thriller. Een aangrijpende, spannende, snelle, opwindende thriller, met veel verrassingen. Absoluut mijn tweede favoriet van 2023. Een dikke 5 sterren dus!" Ik zeg GRUWELIJK GOED!
Jammer dat het boek uit is. En weer een nieuwe schrijver ontdekt! Gelukkig zijn de boeken los van elkaar te lezen.

Meer recensies van MonikaElise