Meeslepend!

MonikaElise 19 september 2023
Familiegeschiedenis over een groot gezin. Verdeeld in drie delen te weten Levina , Nel en Lucia ( de moeder van de verteller)
Door de liefde, de familie en al hun dromen, neemt dit verhaal mij mee op een reis door de tijd.
De schrijver weet met zijn levendige schrijfstijl en aangrijpende verhaallijn mij zeer te raken en te inspireren.
Allen proberen hun eigen identiteit te vinden wat gepaard gaat met vallen en opstaan.
De verschillende verhaallijnen zijn super goed te volgen en komen op het eind prachtig samen.
Daardoor een aanrader voor iedereen.
Door dit boek erg nieuwsgierig geworden naar ander werk van Deniz Kuypers. Die andere boeken ga ik zeker lezen!

Meer recensies van MonikaElise