Flamingo Beach

Monique 14 september 2024
Dit is het zomerlezengeschenk van 2024.was er nog niet aan toe gekomen om het te lezen.

Hettie een kort verhaal, maar er gebeurt een hoop in het boek. De spanning is vanaf het begin tot het einde aanwezig, daar hou ik wel van.
Maar hoe erg moet het zijn als er op je tweede honeymoonreis een dode vrouw op je veranda ligt. En hoe erg is het dat je je partner van de moord verdenkt.

Het verhaal geeft een leuk inkijkje op het eiland Curaçao, een eiland wat nog op mijn ro do list staat om te bezoeken, maar ik krijg mijn man niet zo lang in het vliegtuig.

We dwalen af. Het verhaal is vlot geschreven, de personages zijn duidelijk beschreven en ook wat rol is. Het brengt je toch wel in de vakantiesfeer ondanks de gruweldaad die is gepleegd.
Een vlot verhaal, waarin veel gebeurt maar toch goed te volgen is. Mooi geschenk.

Meer recensies van Monique