Offersteen

Monique 13 oktober 2024
Dit is het tweede boek uit de Ruth Calloway- serie.
In dit deel wordt wederom Ruth haar expertise gevraagd als er bij opgravingen beenderen worden gevonden.

Dit vind ik het betere aan deze thrillers. Dat de invalshoek net iets anders is. Beenderen worden gevonden en aan de hand daarvan wordt uitgezocht hoe oud de beenderen zijn. Ook andere relevante informatie kan uit de beenderen worden afgeleid. Interssant om te lezen welke methoden toegepast kunnen worden maar ook interessant om de verkregen informatie een plek te geven eenoudergezin misdaden op te lossen.

Het aantal personages in het boek is beperkt en de meesten kennen we al uit het eerder verschenen deel. Hierdoor wordt het ook een echt verhaal.
Ook in dit deel weet je dat er een vervolg komt omdat je nieuwsgierig wordt gemaakt naar het nog ongeboren kind van Ruth Galloway. Ze is van plan dit alleen op te voeden, maar hoe gaat ze dat doen? Het nodigt je uit om toch zeker ook het volgende deel te lezen.

Meer recensies van Monique