Rome

Monique 14 september 2024
Kiki van Dijk schrijft weer een heerlijke thriller, dit keer staat Rome centraal.
Ze beschrijft het verhaal heel beeldend, het lijkt alsof je zelf door Rome wordt meegenomen.
En natuurlijk komt ook de maffioso aan bod.

Als Gina’s dochter wordt ontvoerd, is ze in alle staten maar ook zeer bereid om haar te vinden. Maar wat speelt er in de stad? Wat hebben de recente aanslagen en moorden te maken met de ontvoering van haar dochter? Gina spreekt al haar contacten aan om haar dochter te vinden, maar komt dan tot een schokkende ontdekking.

De cover laat heel duidelijk zien dat Rome centraal staat in het boek maar ook de ravage die is ontstaan na de aanslagen die zijn gepleegd in de stad. Mooie cover. Het verhaal bevat niet veel personages, zodat duidelijk is wie welke rol in het verhaal vervult. De hoofdstukken zijn relatief kort waardoor de verhaallijnen elkaar snel afwisselen.

Het is een matig spannend boek. Werd er niet door omver geblazen maar ik heb het boek gelezen waarvoor ik het wilde gebruiken. Voor tussendoor en daar was het prima geschikt voor.

Meer recensies van Monique