Taalkunstenaar Stef Bos

Monique 29 april 2020 Boekverkoper
'Je moet van twee kanten komen om elkaar te ontmoeten...' Deze zin van Stef Bos is misschien wel de mooiste die hij schreef. Ik gebruik hem graag en vaak omdat hij zo raak is. Veel van zijn zinnen zijn uitermate geschikt om boven je bed te hangen, uit je hoofd te leren en vooral heel veel te gebruiken.
Dit boekje is gevuld met een klein deel van zijn briljante teksten. Eigenlijk is 159 pagina's veel te kort voor al die prachtige liedjes die hij geschreven heeft. Fijn dat er een bijbehorende playlist op Spotify bij dit boek gemaakt is. Vanuit daar is het een kleine stap om meer van Stef Bos te gaan luisteren. Zijn mooiste CD 'De Onderstroom' bijvoorbeeld.

Meer recensies van Monique