Hooggevoelige hoofdpersoon

Mooi5 24 april 2024
Het verhaal speelt zich af in een wereld die deels ingestort is en die losgescheurd raakt van de spirituele wereld. De hoofdpersoon heeft veel karakter: humor, gevoelig, slim, afgestemd op anderen. Ik lees veel details over de samenwerking en interactie tussen de hoofdpersonen. Dat spreekt me aan. Het boek is spannend omdat het toewerkt naar het oplossen van raadsels. De beschrijvingen van de gebeurtenissen, de omgeving en de natuur zijn gedetailleerd, levendig en inleefbaar. De connectie met de spirituele wereld zou wat meer uitgewerkt kunnen worden. Er volgen nog twee delen. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkelt.