Een datingshow, imperfectie en de liefde

Myfridayreads 16 oktober 2024

Leuk een nieuwe kant van het verhaal te lezen van Date Me Rich, ditmaal uit de ogen van Maud een van de vrouwen die ook meedoet in het boek Date Me Rich.

De schrijfster heeft de zelfde vaart erin als Date Me Rich. Het leest zo weg en ik vond het heel leuk dat er nu andere personages in de spotlight stonden. Mary K Franklin beschrijft waarom Maud zo onzeker over zichzelf is en ze reageert op een ongelukje dat in Date Me Rich voorkomt. Je kunt nu ook plaatsen waarom ze zich soms afzondert van de rest en niet altijd wil mee doen met spellen.

In het boek is het ontroerend om te lezen hoe beide muurtjes kunnen vallen van Julius en Maud hoe verder ze naar elkaar toe groeien. Het is niet makkelijk door alle mensen om je heen die toch wel een druk kunnen zetten op de gevoelens van twee mensen. Hoe je door camera’s gewoon niet altijd jezelf volledig kan zijn.

Het einde was zo onroerend. Prachtig hoe ze elkaar in hun waardes laten en beiden hun muurtje laten vallen. Hoe ze elkaar niet meer los konden laten.

Ik ben heel blij dat ik de gelegenheid kreeg om Date Me Rich eerst te lezen. Het gaf mij nu veel meer beeld bij het verhaal. Ik raad het dan ook aan eerst die te lezen om vervolgens meteen deze Novelle te lezen.

Meer recensies van Myfridayreads