Avontuurlijk boek 3,5 ster

Myfridayreads 08 augustus 2024
Een avontuurlijk boek met een fantasy tint. Ik vind het heel lastig om een goede mening over dit boek te geven.

De schrijfster heeft het boek mooi geschreven, erg gedetailleerd en neemt je mee op avontuur op zee. Bepaalde hoofdstukken vond ik wat langdradig en kwam er niet helemaal in. Toch wist ze mij te boeien omdat ik wilde weten hoe het afliep.

Sommige fantasy dingen vond ik niet helemaal passend bij het verhaal. Misschien omdat ik verwacht een ander soort verhaal te gaan lezen. Meer met piraterij en gevechten.

Meer recensies van Myfridayreads