Dit wil je heerlijk op de bank lezen met een pumpkin spice koffie, kaarsjes aan terwijl de bladeren van de bomen vallen.

Myfridayreads 09 september 2024

Van worldofromance en harpercollins mocht ik dit boek lezen en recenseren! Ontzettend bedankt voor het vertrouwen.

Het boek speelt zich af in New England, waarbij Jeanie in een hechte dorpcommunity komt waar iedereen elkaar kent. De meeste inwoners zijn met elkaar opgegroeid. Het boek bracht bij mij meteen een glimlach op mijn gezicht. De schrijfster opent het boek met een hoofdstuk waar ik de humor goed van kon begrijpen en je meteen meeneemt in de wereld van het Pumpkin Spice café.

Jeanie neemt het café van haar tante over maar wil ook wel wat van haar karaktertrekken overnemen. Nieuwe plek, nieuwe start is het motto waar het boek mee begint. Gaat dit Jeanie ook lukken?

Het verhaal lees je vanuit het oogpunt van zowel Jeanie als Logan. Het ene hoofdstuk staat Jeanie centraal en het andere Logan. Persoonlijk vind ik dit erg verhelderend, zo weet je precies wat beide karakters voelen en waar hun karakter eigenschappen vandaan komen. Daarnaast is het leuk om te lezen dat beiden soms hetzelfde denken en voelen maar het niet durven te uiten.

Je leert steeds meer de karakters kennen en hun verleden zodat je begrijpt waar sommige manier van doen en laten vandaan komt. Heel mooi geschreven dat beiden liever geen relatie willen, maar toch elkaar leuk vinden en dichter naar elkaar toe groeien in het boek.

In de eerste hoofdstukken benadrukt de schrijver dit naar mijn mening veel. Persoonlijk had dit wat minder voor mij gemogen. Neemt niet weg dat het een heerlijk romantisch, feelgood verhaal is.

Het kleine detail dat de schrijfster er in verwerkt over een leesclub en dat Jeanie boeken lezen heerlijk vindt, is natuurlijk een genot om te lezen en kon ik zeer waarderen.

Kan niet wachten om het vervolg te lezen!

Mooiste quote: “Ik wil je precies zoals je bent” wie wil dit nou niet te horen krijgen.

Meer recensies van Myfridayreads