Hele herkenbare schrijfstijl!

Myfridayreads 16 oktober 2024
Als jong meisje verslond ik de boeken van hoe overleef ik. Geweldige boeken die de kinderen nu nog steeds in de bovenbouw lezen.

Dit deel richt zich meer op de lezer die is opgegroeid met de hoi boeken. Oftewel de lezers die inmiddels volwassen zijn en zich meer kunnen herkennen in de problematiek die beschreven staan in het boek.

Ik kwam al snel in het boek omdat het zo’n bekende schrijfstijl is. Zoals in de voorgaande boeken worden er mails gestuurd en staan er weer volop survival tips!

Het boek is echter geen luchtig boek en neemt je echt mee in verschillende “hoe ga ik hier mee om situaties.” Die herkenbaar zullen zijn voor velen. Rosa, Jonas, Esther en Joya worstelen in dit boek allemaal met hun eigen probleem.

Het verhaal is voor mijn gevoel nog niet helemaal klaar. Ben benieuwd of er nog een boek komt, zodat je weet hoe het uiteindelijk eindigt met Jonas, Esther, Joya en natuurlijk Rosa.

Ik geef het boek vier sterren, omdat ik had gehoopt op een wat meer luchtig boek.

Meer recensies van Myfridayreads