Een heerlijk tussendoortje als je behoefte hebt aan rust en er tussenuit wil gaan!

Myfridayreads 13 september 2024
Dit is het eerste boek van Sonja van Strien en ik vind hem toch heerlijk weglezen!

Ze beschrijft de manier waarop Zoë overwerkt wordt zo goed. Al die gevoelens en gedachten had ik precies hetzelfde toen ik richting mijn burn out ging. Een van de redenen dat ik dit boek ook wilde lezen omdat ik mij zo kan herkennen in Zoë en zelf ook echt weg moest.

Haar vriendin is een van mijn favoriete karakters. Lekker daadkrachtig en behulpzaam. Boekt gewoon meteen het vakantiehuisje zodat Zoë niet meer terug kan en wel moet gaan.

Ik vond het jammer dat er niet meer hoofdstukken waren om zo de relatie van Mike en Zoë verder te kunnen lezen en weg bij te dromen. Ik verlangde naar meer tijdens het lezen en vond het jammer dat er zo weinig hoofdstukken waren om hun beginnende liefde te ervaren.

Een ideaal en geweldig tussendoortje als je zelf even behoefte hebt aan rust, er tussenuit wil gaan en de zee voor je wil zien!

Hopelijk komt er een vervolg op dit boek want ik wil weten hoe de liefde tussen die twee verder groeit!

Meer recensies van Myfridayreads