Als je van een mooi geschreven boek houdt, met romantiek, een vleugje fantasy en een groot mysterie is dit boek voor jou!

Myfridayreads 14 oktober 2024
Ik moest zo hard gniffelen na het eerste hoofdstuk. De blunder die aan het einde wordt beschreven, ik hoopte meteen dat het boek op dezelfde manier zou doorgaan. Dat gebeurde gelukkig ook. De schrijfstijl is vluchtig en je leest zo door het boek heen. Het mysterie van Lily blijft zo goed geheim dat je wil weten wat er aan de hand is.

Waar de liefde zo mooi opbloeit tussen de twee en ze opeens spoorloos verdwijnt verlang je naar een antwoord. Door het boek heen geeft de schrijfster je wel al een paar hints maar het blijft gissen. Het boek is goed opgebouwd tot je erachter komt wat het mysterie is. Het einde van het boek kwam voor mij te vroeg, ik wilde meer van Lily, David en Dylan!

Meer recensies van Myfridayreads