Als je start zit je gelijk gevangen in t verhaal.

Natalie44 22 oktober 2022
Door een winctie mocht ik de vooruitleesactie doen. Super want al.haar andere boeken had ik ook gelezen, mijn verwachting over B.A. Paris is goed uitgekomen.

Het boek "Gevangene" door B.A. Paris is prima leesbaar, leest lekker vlot door en is rustig opgebouwd. Ik zat gelijk in t verhaal, wat wel een somber verhaal is vond ik. Het verhaal over Amelie is in het heden en in het verleden als hoofdstukken beschreven, deze 2 verhaallijnen wisselen elkaar af en op een gegeven moment komt het samen.
Niet helemaal gelijk helder hoe het precies zit omdat heden en verleden door elkaar heen zijn maar niet storend om te lezen. Ik leefde gelijk mee met Amelie doordat het verhaal met duidelijke details word vertelt en wou weten hoe t zou aflopen. Doorlezen dan, met twee dagen was het boek uit. Een mooi en duidelijk einde. Vond het boek niet super spannend, wel goed onderbouwd. Wel is het zo als je begint in dit boek zit je gelijk gevangen omdat je wilt weten hoe en wat betreft haar gevangenschap.

Meer recensies van Natalie44