Natalie over "jullie allebei"

Natalie44 09 mei 2022
Het gebeurt niet vaak bij mij, het boek Jullie allebei van Adele Parks waardeer ik met vijf sterren. Het is een gedetailleerd verhaal vanuit meerdere personages verteld en zit zo goed in elkaar dat ik onder de indruk ben van hoe goed lopend en kloppend het is. Al lezend eerst Leigh en Kai leren kennen en als het verhaal dan "echt" begint is het pas echt interessant hoe het dan in elkaar zit. Door de verschillende personages die hun verhaal vertellen krijg je, denk je, een aardig idee hoe het in elkaar zit alleen hoeft natuurlijk niet zo te zijn. De dames Leigh en Kai zijn verschillend en met hun leef je ook echt mee, erg geloofwaardig uitgediept. Zeker spannend omdat je meeleeft en wil weten hoe het af gaat lopen, de dilemma's waar de dames tegen aan lopen begrijp je als lezer en zijn interessant. Aanrader om te lezen en er lekker voor gaan zitten, een boek wat mij betreft verfilmd kan worden.

Meer recensies van Natalie44