Nora wil Wiebe helpen

Natalie44 26 juli 2024
Met dank aan Vrouwenthrillers voor het lezen van het ebook in ruil voor een recensie.

Het verhaal gaat over Nora die het zwaar en lastig heeft. Over waarom dat is is nog mysterieus. Vlot en duidelijk geschreven waarmee je gelijk lekker in het verhaal zit. Nora is de buurvrouw van Wiebe en op de een of andere manier word ze achterdochtig. Bij mij komen wat details ongeloofwaardig over en dat vind ik jammer. Nora word bedreigd en mij is onduidelijk waarom, het verhaal gaat prima verder alhoewel sommige details wat vergezocht zijn maar goed Nora is dapper. Het plot vind ik niet krachtig en ik ga van de ene verbazing naar de andere. Vanaf het begin is het wel duidelijk wie Nora is en wat ze doet alleen na haar nieuwe baan die in ene niet interesant is in het verhaal heeft haar broer, waar ze graag opnieuw contact mee wil na jaren stilte, heeft ook een geheim. Veel mysterie en dan verwacht je wel een heel erg groot geheim. Het geheim komt wel aan het licht alleen vind ik een beetje zwakjes. Buurman Wiebe heeft een dochter Hannah en past prima in het verhaal terwijl ze er eigenlijk niets mee te maken heeft.

Meer recensies van Natalie44