Natalie leest "wie is hier de baas"

Natalie44 28 oktober 2023
Van HarperCollins Holland heb ik het e-boek "wie is hier de baas" van Elias Schenk gekregen om te recenseren.

Het boek gaat over alles betreft werk, en dan echt alles! Namelijk vooraf, tijdens en na je dienstverband.

Na vele jaren eigen werkervaring kwam veel herkenbaars voorbij en gelijk zijn er ook details die ik echt niet wist en altijd goed is om te weten.

Het leest vlot, is duidelijk en begrijpelijk geschreven en de hoofdsukken zijn overzichtelijk. Er zitten goede praktijkvoorbeelden bij de situatie en die zijnĀ  prettig.

Voor elke situatie toepasbaar en boek kan goed als naslagwerk gelden. Ik raad het sowieso de jongere generatie aan, terwijl ik als 47jarige er ook evengoed wat aan had, zoals dat je salaris nooit langer dan een maand mag duren. Nu is deze situatie bij een bijbaan met seizoenswerk het geval, ga denk ik er toch even op navragen. Best een aanrader dus voor ieder.

Meer recensies van Natalie44