Een mooi vervolg

Natascha van Limpt 24 augustus 2024 Auteur
Boy of Shadows is een mooi vervolg op Stone of Shadows. Het verhaal kent wat overlap en normaal ben ik daar niet zo dol op, maar het werkte goed en ik had niet het gevoel dat ik dingen dubbel las. Het was interessant om een inkijkje in Tristans hoofd te krijgen en om te zien hoe Will hem helpt om met zijn trauma’s om te gaan. Soms voelden zijn gedachten een beetje herhalend, zelfs al is het begrijpelijk dat de woorden van zijn vader dikwijls terugkeren. De personages hadden voldoende diepgang voor deze novelle/korte roman en de verhaallijn was ook mooi compact. Kortom: een prima vervolg!

Meer recensies van Natascha van Limpt