Fantastische serie

Natascha van Limpt 12 juli 2024 Auteur
Ik heb zoveel ongelezen boeken in mijn kast dat ik al een paar keer overwogen heb om te stoppen met ARCs lezen – en Savage Wild Souls is hét voorbeeld waarom ik toch heel blij ben dat ik dat niet heb gedaan, want anders had ik deze fantastische serie nooit gevonden.

Ik vond het eerste deel al heel erg goed, en dan is het altijd afwachten of het tweede deel net zo goed aanslaat. En dat deed het! Ik hoop echt dat deze reeks ooit verfilmd wordt, want de wereldbouw, de personages, de spanningsopbouw – alles is gewoon fantastisch. De slow burn romance is ook echt héél goed uitgewerkt en ik vind het tof dat Rune niet opeens een enorme softie wordt als het op Val aankomt. De personages zitten echt goed in elkaar en zijn heerlijk gecompliceerd. Ik kijk enorm uit naar het afsluitende deel!

Meer recensies van Natascha van Limpt