Wanneer komt deel 2 :)

Natasja22 17 februari 2023
Onze dochter wilt al sinds de kleuterklas dierenarts worden, of in een dierentuin werken. Inmiddels is ze 10 en ambassadeur van Het Geheime Dierengenootschap!
Wat een geweldig boek! Jammer dat de gouden letters zo snel er af gaan. Naast magische wezens en fabeldieren is de hoofdrol weggelegd voor de bijzondere Edith. In het begin moest ik wennen dat het zo anders is dan in Nederland of bij mij thuis; kostschool, ouders die vermist raken, naar een onbekend familielid gestuurd worden. Dat vond ik wel apart. Maar het verhaal is erg leuk en wordt al snel spannend. Zo spannend dat ik het lastig kon weg leggen. Ik heb genoten van het geheime dierengenootschap en hoop dat deel 2 ook snel vertaald wordt. Op naar nieuwe avonturen.

Meer recensies van Natasja22