De eerstgeborene

We volgen Edward, oudste zoon van Graaf van Ridgewood. Van jongsaf aan wordt hij klaargestoomd om de taken van zijn vader over te nemen. Zijn vader heeft ook zijn bruid uitgezocht. Dan ontmoet Edward Gillian, het nieuwe dienstmeisje. Volgt hij zijn hart of zijn plicht?

Heden:

Flora heeft net afscheid genomen van haar moeder. Als de erfenis bij de notaris besproken wordt, krijgt ze een boek overhandigd. In dit boek ligt een oude brief die verband houdt met haar familie. Flora neemt tijd voor zichzelf en reist naar Edinburgh, op zoek naar de geschiedenis van haar familie.

Het boek wordt voornamelijk beschreven vanuit Edward en Flora. Terwijl Flora op zoek gaat naar haar roots, wordt ze bijgestaan door Jackson. Door het verspringen van heden naar verleden, kom je erachter wat er gebeurd is met Edward. Het boek gaat over liefde, familie, verlies en vertrouwen.

Dit boek is anders dan Marijkes vorige boeken, maar ik heb van begin tot eind van het boek genoten. Ik ga met veel plezier verder in Daniels belofte. Benieuwd hoe het verder gaat met de broers. Én zoals Marijke adviseerde ben ik begonnen bij de eerste broer

Meer recensies van NatasjaFischer