Realgood!

NatasjaLeest 01 oktober 2024
Proloog:

Canada: Alyssa is op de bruiloft van haar tweelingzus Olivia waar ze Brendan ontmoet. Beiden waren actief in de sportwereld, dit zorgt voor een klik. Totdat Alyssa hoort dat Brendan kinderen heeft.

Twee jaar later:

We volgen Alyssa, die met haar professionele turn carrière gestopt is. Ze geeft nu turnles aan jonge meisjes. Na een van de lessen ziet ze Brendan die Ita, zijn dochter, komt halen. Ita volgt les bij Alyssa. De turngroep van Ita wil voor een ziek klasgenootje geld inzamelen en ze komen op het idee om een turnvoorstelling te houden tijdens de inzamelactie op school. De turnvereniging staat hier niet om te springen. Alyssa wil de meiden wel helpen met deze voorstelling, Brendan gaat op school informeren of deze voorstelling gecombineerd kan worden. De school gaat meteen akkoord. Ita en haar broer maken een mooie flyer, waar ze beloftes doen die niet waargemaakt kunnen worden. Om dit op te lossen gaat Alyssa met Brendan en Ita mee naar huis. Alyssa volgt zich thuis bij de drie, en wordt regelmatig meegevraagd. Maar als er relatie komt wil Alyssa een relatie met weinig kans op drama. Dus geen man met kinderen, want kinderen zorgen gegarandeerd voor drama.

Geeft ze de relatie met Brendan een kans of luistert ze naar haar verstand?

Het was mijn eerste kennismaking met Eline Manasseh, maar ik heb “Lentezon” ook meteen gelezen. Eline nam me mee met Alyssa en Brendan. Ik zag de turnzaal zo voor me en liep met hen mee tijdens de herfstwandeling.

Quotes:

Aantrekkelijke mannen konden dus ook irritant zijn?

Omdat jouw gezicht ondertiteling heeft.

Eline Manasseh bedankt voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van NatasjaLeest