Realgood!

NatasjaLeest 26 oktober 2024
In deel 2 van New Girls on the Block volgen we Else, Jenny en Lindsay twee jaar later.

Lindsay en Nick, Else en Maurice zijn nog steeds bij elkaar. De dames zijn druk met werk en/of studie.

Jenny ’s bedrijf is succesvol, haar relatie met haar ouders en broertjes is beter dan ooit. Als ze op advies van Lindsay naar een beurs gaat, komt ze Jasper tegen. Maar waarom wil Jasper alleen appen en niet met haar afspreken? Moet ze haar hart volgen of toch openstaan voor een andere relatie?

Else’s ouders weten al twee jaar niet wie haar vriend is en proberen haar te koppelen. Else raakt nog steeds gestrest als ze met haar ouders afspreekt. Gaat ze haar ouders vertellen dat ze al een relatie heeft? Of gooit Maurice de handdoek in de ring?

Lindsay is druk bezig met haar opleiding en werkt zich daarnaast te pletter om alles te kunnen betalen. Gelukkig heeft ze Nick, bij wie ze zichzelf kan zijn en tot rust komt. Nick kom met slecht nieuws, gaat ze hier nog uitkomen?

Het was heerlijk om verder te gaan met de dames. Ik vond het mooi dat er ondanks hun verschillende karakters en daaruit volgende botsingen, toch een hechte vriendschap gegroeid is. En dat ze ook proberen begrip voor elkaar op te brengen.

Lianne je hebt weer een mooi en geloofwaardig verhaal neergezet. Jammer dat het nu afgelopen is. Ik ga de dames missen.

Als je van Realgood houdt is deze serie zeker een aanrader!

Quotes:

“Ik denk dat ik verliefd ben. Wat erg, ik denk dat ik verliefd ben op iemand die ik niet eens in het echt ken”

“Tijdens dat hele kleine moment, had ik voor het eerst echt een vader”

“Altijd als ik met mijn ouders in een ruimt ben, heb ik het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen”

Lianne bedankt voor het recensie-exemplaar.

​​​​

​​​​