Heerlijk gelachen en af en toe een traantje

174 bladzijden met heel veel plezier gelezen.

Avery en Aiden zijn net een tweeling, echter is Avery heimelijk verliefd op Aiden. Maar Aiden niet op haar. En dit maakt hij bekend op de meest afgrijselijke avond die je kunt bedenken, vlak voor het dubbele familiefeestje met Oud&Nieuw. Gelukkig is daar Aiden's 2 jaar oudere broer Grayson.

Wat volgt is het eXperiment om Avery door de diverse stadia van het rouwproces te begeleiden, als schoolproject. Vanaf dat moment volgen geweldige maar soms ook herkenbare verdrietige gebeurtenissen.

De hoofdstukken zijn om en om geschreven, het ene vanuit Avery haar perspectief, het andere vanuit Grayson zijn perspectief. Ook de hoofdstuktitels zijn erg goed gekozen. Vanaf het 2e "hoofdstuk" heb ik erg veel moeten lachen. En dat maakt het een erg fijn boek wat ik zeker nog vaker erbij ga pakken om te herlezen. Ik kijk dan ook uit naar het vervolg waarin Libby, 1 van de diverse personages uit het boek, centraal zal staan.

Meer recensies van Nathalie Luteijn