Heel goed boek dat je achter elkaar uit wilt lezen en voor een lach en een traan zorgt

Neeltje 01 oktober 2024
Wat een prachtig boek is De liedfabriek! Marjon heeft een hele fijne schrijfstijl. Vanaf het begin word je opgenomen in het boek en wil je het niet meer wegleggen. Er zitten veel humoristische stukjes in, dat vind ik altijd erg leuk. Maar dit boek is meer dan alleen humor. Liefde en ontroering spelen ook een belangrijke rol.
Er zijn verschillende verhaallijnen in dit boek. Belangrijk is natuurlijk de talentenjacht en de ziekte van Femkes moeder, maar ook de aantrekkelijke man en de krasse oude buurvrouw Truus spelen een grote rol. De personages zijn erg leuk en mooi uitgewerkt. Vooral Femke leer je natuurlijk goed kennen en je voelt je helemaal opgenomen in haar verhaal.
Marjon is zelf muzikant, erg leuk dat muziek ook een grote rol in dit boek speelt en ze een inkijkje geeft bij talentenjachten.
Kortom, dit boek is een enorme aanrader!!

@NeeltjesBoeken

Meer recensies van Neeltje