Even opstarten en dan is het een prima zomers tussendoortje met een mooie boodschap

Neeltje 28 september 2024
Striemen aan het zwembad is wisselend geschreven vanuit Wendy en Sanne. Bij beide dames is er wel wat onzekerheid over het lichaam en vooral bij Wendy. Haar man heeft haar namelijk verlaten voor een tien jaar jongere vrouw. In dit boek wordt best wel veel focus gelegd op die onzekerheid, dat had wat minder gemogen. Het is wel mooi dat de dames daar uit kwamen en de boodschap meegeven: Striemen zijn niet belangrijk.
De hoofdstukken zijn wisselend geschreven vanuit de beide dames. Op zich is dat leuk doordat je ze beide goed leert kennen, maar persoonlijk had ik moeite om echt
het hoofdstuk vanuit die vrouw te beleven. Misschien ook omdat de vrouwen wel op elkaar lijken.
De aanloop naar de vakantie voelde iets langdradiger. Gedurende het verhaal op vakantie werd dat gelukkig beter en heb ik met plezier dit boek uitgelezen.

Meer recensies van Neeltje