Sarcasme met weinig spanning

Niesten Tanja 19 juli 2024
Venijn en haat, sarcasme door het hele boek.

Ik vond de schrijfstijl in dit boek alles behalve aangenaam. Het kwam op mij over als geschreven door een gefrustreerde auteur die al zijn sarcasme van zich al wil schrijven in een niet al te samenhangend detective verhaal.

Elk personage wordt negatief beschreven, geen enkele letter positiviteit straalt uit.

Het verhaal is niet echt boeiend, het is zelfs zo dat op het einde bepaalde moordpogingen niet meer besproken worden, bij het ontrafelen van het mysterie. Je krijgt ook geen echt fraai beeld van de twee hoofdpersonages. Een kabbelend verhaal, onsamenhangend en eigenlijk niet waard veel woorden over te schrijven.

Meer recensies van Niesten Tanja