Jeugdherinneringen najagen

Niesten Tanja 28 september 2024
Wel leuk als afwisseling, maar minder dan ik verwacht had.
De inleiding vond ik vrij langdradig, en voor een feelgood nogal negatief. Die negativiteit zet zich eigenlijk verder in het verhaal en ik hoop eigenlijk dat de vervolgverhalen daar wat verandering in kunnen brengen. Soms vaak simplistisch en een beetje gebrek aan echte realiteitszin.
Aan de andere kant is het mooi om een jeugddroom en herinnering te zien en op een andere manier te herbeleven in het heden. Het verwezenlijken van een droom is altijd een mooie aanzet tot iets nieuws, dus dat geeft mij zin om de andere verhalen te lezen. Het is mooi te zien hoe dromen, jeugdherinneringen en familiegevoel samen prachtige dingen kunnen verwezenlijken.

Meer recensies van Niesten Tanja