Een vlug tussendoortje

Niesten Tanja 04 oktober 2024
Het is zeker niet mijn bedoeling om negatief te zijn over een populair boek. Dit verhaaltje leest vlot, zonder twijfel, maar echt verrijkend kan ik het niet noemen. Ik vond de plotlijn zeer voorspelbaar, te weinig verhaal in het geheel. Je verlies je slechts plot en verder is er eigenlijk niets te beleven. Ook wordt er aan het begin wel wat spanning gemaakt, waardoor je meer verwacht dan eruit komt. Ik kan echter zeer kort besluiten dat dit wel een mooi chicklit verhaal is (en in deze is deze naam misschien niet zo mooi gebruikt) maar veel diepgang kan je niet verwachten. Ook eventuele recepten blijven uit, waar je misschien toch iets verwacht via de titel. Een fijn tussendoortje om je boekenkast op te vullen.

Meer recensies van Niesten Tanja