Super spannend

Nina Blom 08 juni 2024
Een heel goed verhaal. Beklemmend en tegelijkertijd super spannend om te lezen. Je wilt weten hoe het afloopt, wie de dader is. Hoe de verhaallijn in elkaar steekt. Ik als lezer kon dan ook niet meer stoppen.
Zelf verklap ik nooit teveel waarover het verhaal gaat omdat ik, ook nu weer, echt vind dat je dit boek zelf moet lezen. Wederom is dit weer een boek van Angelique Haak die op mijn favoriete boekenplank staat. Ik vind zelfs dat dit boek tot een van de beste thrillers behoort. Dus een aanrader en een hart onder de riem voor Angelique Haak! Ik vind je steengoed! Als het zou kunnen dan zou ik je meer dan vijf sterren willen geven voor dit boek. Dus een dikke vette 5 van de 5 sterren! Wat mag jij wederom weer enorm trots zijn op jouw schrijfprestatie!
Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom