Topper!

Nootjereads 29 maart 2023
Simone, Hein, Evi, Thijs en Joyce. Allemaal hebben ze wat met elkaar gemeen, ze wonen in dezelfde straat in een Vinex wijk in Amstelveen. Simone en Hein wonen er net. Ze hebben iets te verbergen, maar wat? Evi en Thijs hebben samen met hun 2 kids een fijn gezinnetje, of lijkt dat maar zo? Politieagente Joyce zit thuis en heeft daardoor genoeg tijd om alles in de gaten te houden. En dan is er nog Lina, een 17-jarige die al veel te veel pleeggezinnen heeft gezien. Wat is haar rol in dit geheimzinnige verhaal?

Wat een heerlijke psychologische thriller is dit van Bernice! Het eerst boek wat ik van haar las en het zal zeker niet de laatste zijn.
Van begin tot eind geboeid, een echte page turner. De korte hoofdstukken lezen lekker door. Ik vind het knap hoe ze het verhaal van gedetailleerde introductie van alle personages via verrassende wegen laat eindigen in een onverwacht slot.

Ik vraag me wel meteen af welke geheimzinnige dingen er zich achter de deuren van mijn eigen wijkgenoten afspelen ;-) Top gedaan Bernice!

Meer recensies van Nootjereads