Sprookjesboek, maar dan anders

Oscar 21 april 2024
Ik ben altijd al een fan van sprookjes geweest, en vindt dit dan ook een heel mooi/leuk dun boekje. Waar verschillende sprookjes worden uitgelicht. De sprookjes worden op een boeiende manier samengebracht, zodat ze in een verhaal passen, beginnend bij Hans en Grietje, maar er komen er veel meer in voor. Het is soms goed opletten en kijken welke sprookjes je kan ontdekken.
M.G Crow heeft een mooie schrijfstijl en dit is voor mij een origineel bedacht verhaal. Ook is dit het leukste/mooiste boekje wat ik in 2024 gelezen heb (tot nu toe dan). En krijgt meer dan terecht 5 sterren.

Tip: Dit boekje is overigens gratis te downloaden.

Meer recensies van Oscar