Heerlijke thriller

Pammie 25 juli 2024
Soms begin je te lezen en wil je gewoon niet stoppen. Maar als je het boek bijna uit hebt dan wil je ook eigenlijk niet dat het dan 'klaar' is. Dit boek 'Dag en Nacht' van Romy Hausmann is zo'n boek. Wat een bijzonder boek over Lena die al veertien jaar spoorloos verdwenen is. Haar ouders wachten al die jaren al op het verlossende telefoontje waardoor ze deze periode kunnen afsluiten. Als lezer word je helemaal meegezogen in het verhaal over de verdwijning van Lena, soms is het gruwelijk, maar ook fascinerend. Persoonlijk vond ik het geen standaard thriller maar was ik bijna tot het einde toe ontzettend benieuwd naar hoe het plot in elkaar stak.
Een boek wat ik zeker met heel veel plezier heb gelezen en daarom van mij 5 sterren.

Meer recensies van Pammie