Inwijding in een steampunk fantasy wereld

Pangraziobooks 16 december 2022
Het hoofdpersonage is een onderdrukte prinses die de kans niet heeft om zichzelf te zijn of keuzes te maken waar ze zelf achterstaat. Geen tijd of plaats om jong te zijn terwijl de verantwoordelijkheid van het koninkrijk die in de toekomst aan haar zal toebehoren, zwaar op haar schouders rust. Onderliggende boodschap is dat we erg kunnen meeleven, want wie heeft er als jong volwassenen niet eens het gevoel gehad dat ze geen keuzes voor zichzelf konden maken?
Ze is speels en nieuwsgierig en gaat op haar manier tegen de verplichtingen in.
Ik ergerde me eerst nog een beetje aan haar brave manier van tegenwerken, maar eens de revolutie ontketend, wordt het spannender en spannender en vanaf dan kon ik het gewoon niet meer wegleggen!
Wanneer ze zelfs loyaal blijft aan diegene die haar een mes in de rug hebben gestoken, ga je nog meer mee in het verhaal tot als je zuchtend de laatste pagina omslaat, gevuld van teleurstelling omdat het boek uit is!
Ik ben klaar voor het vervolg ;)

Meer recensies van Pangraziobooks