Traag begin, beter naar het einde toe

Ik vind de geschiedenis en informatie, nogal chaotisch overkomen. Dat stoorde mij het meeste.
Ik miste ook de interactie met Xaden in de eerste helft van het boek en de luchtigheid met Garrick, Bodi, Riddick... Dat allemaal aangename personages zijn en niet zoveel voorkomen in de eerste helft. Naar de tweede helft toe, werd het veel beter al blijft sommige informatie nog steeds rommelig overkomen. Het kan zijn omdat ik het luisterde ipv las natuurlijk.
Violet komt sterker uit als persoon vind ik, dan in het eerste deel. Ze krijgt meer karakter en persoonlijkheid.
Wat er met Jack gebeurd, vind ik nogal vaag, kan aan mij liggen natuurlijk. Ik denk dat je het boek beter leest dan luistert. Ik kon vele professors ook niet uit elkaar halen en normaal gezien heb ik daar geen probleem mee. Kijk uit naar boek drie, misschien toch maar eens gewoon lezen dan :)

Meer recensies van Pangraziobooks