Op de vlucht voor meer dan diegene die haar van haar positie heeft gestoten

Ik had reeds enorm van deel 1 genoten.
Algemeen vind ik het vervolg nog beter geschreven! De schrijfster is gegroeid in haar schrijven en alles lijkt helemaal te kloppen, de reacties, de gevoelens, de onderliggende angsten die te vergelijken kunnen zijn met eigen angsten en schuldgevoelens. Hierdoor kan je jezelf toch herkennen in hoofdpersonages als je tussen de lijnen leest. Ook diegene die worstelen met de fouten die ze hebben gemaakt, is een mooie twist ( zonder te spoilen ) Ook de verschillende hoofdstukken uit andere perspectieven zijn goed uitgeschreven en leesbaar!
Enige kleine puntje van kritiek is dat het einde vrij snel gaat en een beetje van de hak op de hak springt waardoor het iets moeilijker te volgen was voor mij. Kan ook liggen aan het feit dat ik hem om 3 uur s nachts aan het uitlezen was natuurlijk.
Al bij al, dik geslaagd en een heel goed boek! Ik kijk uit naar het vervolg!

Meer recensies van Pangraziobooks