Steen der schaduwen een regenboog tussen goed en kwaad

Steen der schaduwen weerspiegelt heel mooi hoe goed en slecht niet altijd zwart en wit is en hoe mensen beïnvloedbaar zijn. Het toont mooi aan hoe iemand heel goed door wraak en haat kan vechten tegen innerlijke demonen en omgekeerd. Dat is heel realistisch en fijn om te lezen!
Verder heeft Marieke heel veel fijne personages, waar je bij sommige meteen van gaat houden en waarvan je bij sommige leert van hen te houden ! Wat een prachtige gave om dat van een lezer gedaan te krijgen! Het einde gaat van een episch gevecht naar een spannend open einde dat je doet snakken naar meer! Ik kan alvast niet wachten!

Meer recensies van Pangraziobooks